مزایا و بازخورد های بیلبورد جیبی هوشمند برای اعضای شهری با اقتصاد شکوفا: |
1- مزایا و بازخورد ها برای شهروندان :
الف : (در حوزه مباحث مدیریّتی ):
- بهبود کمیّت و کیفیّت مبادلات و در نتیجه راندمان بالا در حوزه های مختلف .
- امکان ایجاد بستر فرانشیز در این شهر بواسطه شهروند در بین شهروندان دیگر .
- کاهش ریسک عملیاتی ، کاهش ریسک عکس العمل رقبای خارج از این شهر ، ریسک از دست دادن سرمایه .
- امکان ایجاد بخش بندی در مدل های مختلف فروش توسط شهروندان .
- امکان ایجاد ارتباطی متقابل بین تولید کنندگان و شهروند با تولیدکنندگان ، شهروندان و مصرف کنندگان دراین شهر (ارتقاء قابلیت دسترسی به محصول) .
- شناخت الگوی خرید و انواع حساسیّت های خرید با استفاده از قابلیّت تحلیل خواسته ها (توجیه کننده ها)(ضریب سازها) .
- تشویق و ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان برای خرید .
- ارتقاء و بهبود تمرکز شهروندان بر تأمین نیازهای مصرف کننده ، مشتری و تنگناهای موجود .
ب : (در حوزه مباحث عملیّاتی ) :
- پیوستگی و به هم وابستگی شهروندان .
- ایجاد زمینه های تعامل و تبادل با استفاده از ارتباطات گسترده درون شهری .
- هدفمندی ساختار فروش با استفاده از استقلال عمل واحد فروش .
- افزایش سرعت توزیع محصول .
- اشتغال زایی .
- ارتقاء اشراف اطلاعاتی- عملیاتی رقبا ، بین همدیگر در این شهر .
- افزایش انگیزه و میل رقابت در بین شهروندان .
ج : (در حوزه مباحث مالی) :
- صرفه جویی و جلوگیری از اِتلاف هزینه های عمومی ، عملیاتی ، بازاریابی ، جاری و فروش .
- کاهش نقش دلّالان و واسطه ها در مبادلات تجاری .
- بهره مندی شهروند شهری با اقتصاد شکوفا ، دیگر شهروندان عضو این شهر و مصرف کنندگان از خدمات فرهنگی و اجتماعی .
- ارتقاء در مبحث عمر محصول بدلیل کاهش روندها و فرآیندهایِ عامل فرسایش .
- امکان بهره مندی متقابلِ تولید کنندگان و شهروندان از هدایای تبلیغاتی یکدیگر .
د : (در حوزه مباحث اطلاع رسانی تجاری ) :
- موقعیّت یابی و معرفی محصول در بازار (درون شهری) و (برون شهری) .
- تسریع و سهولت در شناخت نیازهای بازار ، جهت پاسخگویی به نیازهای قدیمی بدون پاسخ .
- افزایش سرعت ارتقاء برند و نام تجاری شهروند در اذهان عمومی .
- کاهش شدید نیاز شهروندان به سایر محرّک های موجود در بازار فعلی شامل رسانه های سمعی ، بصری ، نوشتاری و ...
- اشتغال زایی .
- تسهیل گری در بحث جذب ، بازجذب و مشتری مداری توسط صنوف مختلف .
- عملکرد محصول به عنوان یک ویزیتور .
- افزایش کمّی و کیفی خدمات قابل ارائه ازسوی شهروند به مشتریان خود ، جهت تحقّق مقوله ی جذب و بازجذب مشتری .
- ورود به پایگاهی اطلاعاتی ( دراین شهر محصولات تمامی شهروندان در معرض دید شهروندان و مصرف کنندگان است ) و ایجاد شبکه ی مطلوب سرویس دهی به مصرف کنندگان .
2- مزایا و بازخورد برای مصرف کنندگان:
- دریافت هدایایی رایگان ، در حجم بسیار وسیع و متنوّع ، در نتیجه عدم آزردگی خاطر از دریافت مفاهیم و محتوای اطلاع رسانی موجود در این شهر .
- بهره مندی از خدمات فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و....
- سهولت در بهره برداری از خدمات وکالا .
- سهولت درشناسایی مراکز خرید ، متناسب با شرایط اقتصادی خانواده .
- احساس رضایتمندی از عضویّت در این شهر .
- بهره برداری بهینه از حراج های موجود در این شهر
- http://www.rspm.ir
- .